Małgorzata Babiuch-Hall, Uniwersytet Warszawski
Jan Chodkiewicz, Uniwersytet Łódzki
Michał Hubert Chruszczewski, Uniwersytet Warszawski
Bernadeta Didkowska, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Kamila Dobrenko, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
Elżbieta Dryll, Uniwersytet Warszawski
Adam Frączek, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
Alicja Głębocka, Krakowska Akademia im. A. Frycza Modrzewskiego
Jacek Gralewski, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
Helena Grzegołowska-Klarkowska, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
Anna Hryniewicka, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
Dorota Jasielska, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
Dominika Jastrzębska, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Stella Kaczmarek, Akademia Muzyczna w Łodzi
Barbara Kamińska, Uniwersytet Muzyczny im. Fryderyka Chopina w Warszawie
Karolina Konopka, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
Małgorzata Kossowska, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Robert Kowalczyk, Krakowska Akademia im. A. Frycza Modrzewskiego
Anna Kowalewska, Uniwersytet Warszawski
Katarzyna Krasoń, Uniwersytet Śląski w Katowicach
Tom 71 Nr 29 (2024)
Opublikowane: 2024-12-12