RADA NAUKOWA
prof. dr hab. Marta Bogdanowicz, Uniwersytet SWPS, Polska
prof. Mary Bower-Russa, Grand Valley State University, USA
dr Monika Dominiak-Kochanek, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, Polska
prof. dr hab. Elżbieta Dryll, Uniwersytet Jana Długosza w Częstochowie, Polska
dr hab. Grażyna Katra, Uniwersytet Warszawski, Polska
prof. Oleg Kokun, National Academy of Pedagogical Sciences (NAPS) of Ukraine
prof. dr hab. Maria Ledzińska, Uniwersytet Warszawski, Polska
dr Aleksandra Lewandowska-Walter, Uniwersytet Gdański, Polska
prof. dr hab. Wiesława Limont, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Polska
dr Barbara Malak-Minkiewicz, International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA), Holandia
prof. Peter Moss, Institute of Education University of London, Wielka Brytania
dr Aneta Pasternak, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, Polska
dr Ewa Sokołowska, Katolicki Uniwersytet Lubelski, Polska
dr Rena F. Subotnik, American Psychological Association, Washington, DC USA
dr Zuzanna Toeplitz, Uniwersytet Warszawski, Polska
dr hab. Ludwika Wojciechowska, prof. UWM, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Polska
dr hab. Małgorzata Wójcik, prof. USWPS, Uniwersytet SWPS, Polska
prof. Philip Zimbardo, prof. emeritus Stanford University, President & Founder Heroic Imagination Project, USA
Tom 71 Nr 29 (2024)
Opublikowane: 2024-12-12