Recenzenci 2022

Recenzenci 2022

Dr Diana Aksamit, Instytut Pedagogiki Specjalnej, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie

Dr hab. Paweł Bronowski, prof. APS, Instytut Psychologii

Dr Małgorzata Czarkowska, Instytut Pedagogiki, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie

Dr hab. Krzysztof Czekaj, prof. UP, Instytut Filozofii i Socjologii

Dr Daniela Dzienniak-Pulina, Instytut Socjologii, Uniwersytet Śląski w Katowicach

Dr hab. Krystyna Faliszek, Instytut Socjologii, Uniwersytet Śląski w Katowicach

Prof. dr hab. Kazimierz Frieske, Instytut Socjologii, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie

Prof. dr hab. Krzysztof Frysztacki, Instytut Socjologii, Uniwersytet Jagielloński

Dr Anna Jarkiewicz, Wydział Nauk o Wychowaniu, Uniwersytet Łódzki

Dr hab. Arkadiusz Karwacki, prof. UMK, Instytut Socjologii

Dr hab. Hubert Kaszyński, prof. UJ, Instytut Socjologii

Dr hab. Remigiusz Kijak, prof. UR, Wydział Pedagogiczny

Dr Sergo Kuruliszwili, Instytut Pedagogiki, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie

Dr Sylwia Łakoma, Wydział Prawa i Administracji, Uniwersytet Łódzki

Dr Marta Łuczyńska, Instytut Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji, Uniwersytet Warszawski

Dr hab. Maria Łuszczyńska, Wydział Nauk Społecznych, Uniwersytet Jana Pawła II w Krakowie

Dr hab. Jarosław Michalski, prof. APS, Instytut Pedagogiki

Dr hab. Andrzej Niesporek, prof. UŚ, Instytut Socjologii

Dr Adam Ploszka, Wydział Prawa i Administracji, Uniwersytet Warszawski

Prof. dr hab. Piotr Sałustowicz, Uniwersytet SWPS, Instytut Nauk Społecznych, Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych w Warszawie

Dr Piotr Sikora, Uniwersytet Opolski, Instytut Nauk Pedagogicznych

Prof. dr hab. Barbara Szatur-Jaworska, Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych, Uniwersytet Warszawski


Tom 40 Nr 4 (2024)
Opublikowane: 2025-01-28


ISSN: 0860-3480
10.71358

Wydawca
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Wydawnictwo APS

Licencja CC

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.