Attipoe, H. (2024). Cultural Competency: A Cardinal Force in Social Work Practice and Service. International Journal of Social Work, 11(1), 28–43.
Google Scholar
Holmes, M., Rentrope, R., Korsch-Williams, A., King, J. (2021). Pandemic on Posttraumatic Stress, Grief, Burnout, and Secondary Trauma of Social Workers in the United States. Clinical Social Work Journal, 49(4), 495–504.
Google Scholar
Hrynkiewicz, J., Ślusarz, G. (red.). (2020). Depopulacja. Uwarunkowania i konsekwencje. Warszawa: Główny Urząd Statystyczny i Rządowa Rada Ludnościowa.
Google Scholar
Moskalewicz, J., Wciórka, J. (2021). Kondycja psychiczna mieszkańców Polski. Warszawa: Instytut Psychiatrii i Neurologii.
Google Scholar
Penna, S., O’Brien, M. (2012). Neoliberalizm. Tłum. B. Maliszewska. W: M. Gray, S.A. Webb, Praca socjalna. Teorie i metody. Podręcznik akademicki (s. 151–163). Warszawa: WN PWN.
Google Scholar
Piątek, K. (2022). Laboratorium społeczne jako narzędzie reinstytucjonalizacji pomocy postpenitencjarnej w Polsce – na przykładzie Ośrodka Readaptacyjnego „Mateusz” w Toruniu. W: K. Zawadzki, M. Wojdyło, A. Sudolska (red.), W kręgu rynku pracy i polityki społecznej (s. 223–238). Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek.
Google Scholar
Ruszel, K., Dubel, R., Czekaj, A., Namroży, N., Dubel, J., Piecewicz-Szczęsna, H. (2022). The impact of the Covid-19 pandemic on suicide attacks among children and adolescents comparison of statistics from 2013–2021. Prophylaxis of suicidal behavior among children and adolescents. Journal of Education, Health and Sport, 12(7), 265–357.
Google Scholar
Rybicki, P. (1979). Struktura społecznego świata. Warszawa: PWN.
Google Scholar
Śliwerski, B. (2018). Turystyka habilitacyjna Polaków na Słowację w latach 2005–2016. Studium krytyczne. Łódź: Wydawnictwo UŁ.
Google Scholar
Szmagalski, J. (2023). Z debaty nad reorientacją pracy socjalnej w stanie globalnych zagrożeń – ekopraktyka, praca kliniczna, superwizja. Pedagogika Społeczna, 1(87), 33–62.
Google Scholar
Szredzińska, R. (2022). Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży. W: M. Sajkowska, R. Szredzińska (red.), Dzieci się liczą 2022. Raport o zagrożeniach bezpieczeństwa i rozwoju dzieci w Polsce (s. 136–157). Warszawa: Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę.
Google Scholar