Czarkowski, J. J. (2016). Transformation and development of distance education. In: Bocheńska-Włostowska, K., Janus, A. (ed.). Man – Media – Communication. Warszawa – Rużemberok: Verbum, SW im. Jańskiego.
Google Scholar
Fidler, R. (1997). Mediamorphosis. Understanding the New Media, Thousand Oaks: Pine Forge Press.
Google Scholar
Galas, B. (2020). Przemiany więzi w globalnym społeczeństwie sieci – szkice z pogranicza dystansu społecznego. In: Czarkowski, J. J., Malinowski, M. M., Strzelec, M., Tanaś, M. (2020). Zdalne kształcenie akademickie dorosłych w czasie pandemii. Warszawa: DiG.
Google Scholar
Gidens, A. (2008). Konsekwencje nowoczesności. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Google Scholar
Goban-Klas, T. (2004). Media i komunikowanie masowe. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
McLuhan, M. (2001). Galaktyka Gutenberga. In: McLuhan, E., Zingrone, F. (ed.). Wybór tekstów. Poznań: Zysk i S-ka.
Google Scholar
Murray, J. H. (2012). What is a Medium? Shared Focused Attention, https://inventingthemedium.com/2012/01/10/what-is-a-medium-shared-focused-attention/ [Access: 12.02.2021].
Google Scholar
Pachociński, R. (1999). Oświata XXI wieku. Kierunki przeobrażeń. Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych.
Google Scholar
Półturzycki, J. (2016). Spór o kształcenie ustawiczne. Polemiki i analizy. Warszawa–Radom: Wydawnictwo ITEE.
Google Scholar
Strzelec, M., Czarkowski, J. J. (2019). Development of distance education in the context of mass media transformation, International Journal of New Economics and Social Sciences, 9(1), 325-339.
Google Scholar
Tanaś, M. (2003). Edukacyjne konsekwencje rozwoju środków informatycznych. In: Kwiatkowska, H., Szybisz, M., (ed.). Edukacja i dialog w świecie przyszłości. Pułtusk: Wydawnictwo Typografia.
Google Scholar
Tanaś, M. (2011). Kształcenie komplementarne na poziomie akademickim– kontekst dydaktyczny i informatyczny. Heteroglosia, 1/11.
Google Scholar